ElarK-PNU

Інноваційні форми і методи організації навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у сучасному закладі спеціальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лешун, Ганна Іванівна
dc.date.accessioned 2022-07-28T08:30:51Z
dc.date.available 2022-07-28T08:30:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Лешун Г. І. Інноваційні форми і методи організації навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у сучасному закладі спеціальної середньої освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Іванівна Лешун. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6523
dc.description.abstract Життєвою компетентністю дітей з порушеннями інтелекту розглядається здатність цілісно реалізовувати на практиці знання, навички, уміння, досвід і цінності, набуті та необхідні для успішного навчання, праці та самореалізації у житті. Сучасні технології навчання дітей з порушеннями інтелекту спрямовані на підготовку учнів до розвитку їх пізнавальних здібностей, самостійної життєдіяльності, успішної в майбутньому соціально-трудової адаптації, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до індивідуальних та вікових психофізіологічних особливостей і потреб. Мета дослідження – визначити особливості використання інноваційних форм і методів організації навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Інноваційні форми і методи організації навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у сучасному закладі спеціальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу