dc.contributor.author |
Савлук, Юлія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-29T07:09:44Z |
|
dc.date.available |
2022-07-29T07:09:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Савлук Ю. М. Сюжетно-рольові ігри як засіб формування діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Миколаївна Савлук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 114 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6530 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток мовлення є одним із найважливіших завдань сучасної дошкільної освіти. Процес підготовки до навчання в школі дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення передбачає як формування мовленнєвої, так і комунікативної компетентності. Відсутність або дефіцит діалогічного спілкування веде до різного роду спотворень особистісного розвитку, зростання проблем взаємодії з оточуючими людьми, появи серйозних складнощів в умінні адаптуватися до життєвих ситуацій. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично перевірити особливості формування діалогічного мовлення засобами сюжетно-рольових ігор у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Сюжетно-рольові ігри як засіб формування діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
114 |
uk_UA |