Репозиторий Dspace

Сюжетно-рольові ігри як засіб формування діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвитком мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Савлук, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-07-29T07:09:44Z
dc.date.available 2022-07-29T07:09:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Савлук Ю. М. Сюжетно-рольові ігри як засіб формування діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Миколаївна Савлук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 114 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6530
dc.description.abstract Розвиток мовлення є одним із найважливіших завдань сучасної дошкільної освіти. Процес підготовки до навчання в школі дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення передбачає як формування мовленнєвої, так і комунікативної компетентності. Відсутність або дефіцит діалогічного спілкування веде до різного роду спотворень особистісного розвитку, зростання проблем взаємодії з оточуючими людьми, появи серйозних складнощів в умінні адаптуватися до життєвих ситуацій. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично перевірити особливості формування діалогічного мовлення засобами сюжетно-рольових ігор у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Сюжетно-рольові ігри як засіб формування діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 114 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись