ElarK-PNU

Рефлексивність як професійно значима якість логопеда

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копанська, Марина Іванівна
dc.date.accessioned 2022-07-29T08:21:55Z
dc.date.available 2022-07-29T08:21:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Копанська М. І. Рефлексивність як професійно значима якість логопеда: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Іванівна Копанська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6533
dc.description.abstract Логопед є ключовою фігурою в корекційно-педагогічному процесі. Він організовує, наповнює конкретним змістом і здійснює корекційно-освітній процес з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги, встановлює зв’язки, налагоджує контакт між дітьми та їх батьками, а також взаємодіє зі своїми колегами та керівництвом. Однак не кожному логопеду вистачає сформованості особистісних якостей у доведенні індивідуальної роботи з дитиною з порушеннями мовлення до логічного завершення. Тут важливою виступає сформованість рефлексивної готовності логопеда. Мета дослідження ‒ вивчити ступінь сформованості рефлексивності як професійно значущої особистісної якості логопеда. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Рефлексивність як професійно значима якість логопеда uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу