dc.contributor.author |
Бабинчук, Христина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-10T07:19:48Z |
|
dc.date.available |
2022-08-10T07:19:48Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бабинчук Х. В. Використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Володимирівна Бабинчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 63 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6538 |
|
dc.description.abstract |
На зміну традиційному приходить продуктивне навчання, яке спрямоване на розвиток творчих здібностей, і перед педагогами постають завдання пошуку нових нестандартних форм взаємодії з вихованцями. Одним із перспективних методів для формування та закріплення правильної вимови фонем є технологія «лепбук». Інтерактивна папка надає можливість дітям в ігровій формі засвоїти матеріал з певної теми, при цьому поєднуючи різні види діяльності та постійно оновлюючи змістове наповнення посібника. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити вплив використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
63 |
uk_UA |