Репозиторий Dspace

Використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бабинчук, Христина Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-10T07:19:48Z
dc.date.available 2022-08-10T07:19:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бабинчук Х. В. Використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Володимирівна Бабинчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 63 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6538
dc.description.abstract На зміну традиційному приходить продуктивне навчання, яке спрямоване на розвиток творчих здібностей, і перед педагогами постають завдання пошуку нових нестандартних форм взаємодії з вихованцями. Одним із перспективних методів для формування та закріплення правильної вимови фонем є технологія «лепбук». Інтерактивна папка надає можливість дітям в ігровій формі засвоїти матеріал з певної теми, при цьому поєднуючи різні види діяльності та постійно оновлюючи змістове наповнення посібника. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити вплив використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 63 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись