dc.contributor.author |
Бобер, Анна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-10T08:04:06Z |
|
dc.date.available |
2022-08-10T08:04:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бобер А. В. Подолання труднощів письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-IV рівня: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Володимирівна Бобер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 73 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6539 |
|
dc.description.abstract |
Формування письмових навичок є одним з ключових завдань навчання грамоті на етапі початкової загальної освіти, оскільки від їх формування залежить не тільки здатність учня опановувати правила правопису рідної мови, а й подальше засвоєння освітньої програми та мовленнєвої грамотності в цілому. У дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення вже на початковому етапі з’являються певні труднощі під час формування навички письма. Мета дослідження – на підставі вивчення особливостей прояву порушень письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівня сформувати комплекс логопедичних завдань для подолання порушень у них письма. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Подолання труднощів письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-IV рівня |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
73 |
uk_UA |