Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дерипаско, Катерина Мирославівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T08:35:19Z | |
dc.date.available | 2022-08-10T08:35:19Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Дерипаско К. М. Напрями та механізми взаємодії вчителя-логопеда та батьків дошкільників із загальним недорозвитком мовлення у процесі корекції звуковимови: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Мирославівна Дерипаско. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6540 | |
dc.description.abstract | В умовах дошкільного закладу не завжди надається можливість розширити та закріпити отримані вміння у довільній діяльності дітей. Корекційна робота має розглядатися як постійно діюча система, як мережа, у якій живе дитина. Першим за своєю значимістю унікальним соціумом є сім’я, в якій дитина народилася і проживає. Від сімейного виховання залежить те, наскільки адекватною буде взаємодія дитини та соціального середовища. Саме батьки можуть і мають створити необхідні умови для закріплення засвоєних мовленнєвих навичок. Але, на жаль, у багатьох сім’ях або спостерігається байдуже ставлення дорослих до мовленнєвих проблем дитини, або висуваються високі вимоги до мовлення, які не відповідають рівню розвитку в онтогенезі. Мета дослідження – розгляд, обґрунтування та створення оптимальної взаємодії вчителя-логопеда та батьків, спрямованої на подолання порушень звуковимови у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Напрями та механізми взаємодії вчителя-логопеда та батьків дошкільників із загальним недорозвитком мовлення у процесі корекції звуковимови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |