ElarK-PNU

Напрями та механізми взаємодії вчителя-логопеда та батьків дошкільників із загальним недорозвитком мовлення у процесі корекції звуковимови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дерипаско, Катерина Мирославівна
dc.date.accessioned 2022-08-10T08:35:19Z
dc.date.available 2022-08-10T08:35:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дерипаско К. М. Напрями та механізми взаємодії вчителя-логопеда та батьків дошкільників із загальним недорозвитком мовлення у процесі корекції звуковимови: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Мирославівна Дерипаско. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6540
dc.description.abstract В умовах дошкільного закладу не завжди надається можливість розширити та закріпити отримані вміння у довільній діяльності дітей. Корекційна робота має розглядатися як постійно діюча система, як мережа, у якій живе дитина. Першим за своєю значимістю унікальним соціумом є сім’я, в якій дитина народилася і проживає. Від сімейного виховання залежить те, наскільки адекватною буде взаємодія дитини та соціального середовища. Саме батьки можуть і мають створити необхідні умови для закріплення засвоєних мовленнєвих навичок. Але, на жаль, у багатьох сім’ях або спостерігається байдуже ставлення дорослих до мовленнєвих проблем дитини, або висуваються високі вимоги до мовлення, які не відповідають рівню розвитку в онтогенезі. Мета дослідження – розгляд, обґрунтування та створення оптимальної взаємодії вчителя-логопеда та батьків, спрямованої на подолання порушень звуковимови у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Напрями та механізми взаємодії вчителя-логопеда та батьків дошкільників із загальним недорозвитком мовлення у процесі корекції звуковимови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу