ElarK-PNU

Методика аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain для формування фонематичного контролю у дітей старшого шкільного віку з синдромом Дауна

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнатик, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-10T11:09:54Z
dc.date.available 2022-08-10T11:09:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гнатик Т. В. Методика аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain для формування фонематичного контролю у дітей старшого шкільного віку з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Володимирівна Гнатик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 124 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6541
dc.description.abstract Діти з синдромом Дауна можуть мати порушення мовлення різні за своїм походженням, але у переважної більшості мають місце порушення фонематичної сторони мовлення. Тому використання класичних методик в поєднанні з методикою аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain допоможе швидше та якісніше розвинути такі процеси, як фонематичний слух, фонематична уява та фонематичний контроль зокрема. Мета дослідження – виявити вплив методики аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain на формування фонематичного контролю у дітей старшого шкільного віку з синдромом Дауна. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Методика аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain для формування фонематичного контролю у дітей старшого шкільного віку з синдромом Дауна uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 124 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу