Короткий опис(реферат):
У зв’язку з неухильним зростанням складних форм мовленнєвої патології у вигляді відсутності мовлення у дітей молодшого дошкільного віку сучасна корекційна педагогіка відчуває нестачу нових, адаптованих до дизонтогенетичної реальності діагностичних і терапевтичних методик, які поєднують апаратні, нейропсихологічнi, психофізіологічні та класичні логопедичні прийоми спеціалізованої допомоги в ситуаціях затримки мовленнєвого розвитку у немовленнєвих дітей дошкiльного віку. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка і практичне використання алгоритму формування первинних мовленнєвих умінь у спеціально створених умовах в дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку.