Короткий опис(реферат):
Однією з найважливіших завдань сучасної логопедії є розробка ефективних методів подолання загального недорозвинення мовлення. Це порушення є складним симптомокомплексом, що включає в себе порушення як фонетико-фонематичної, так і лексико-граматичної, й синтаксичної сторони мовлення. Найбільш вивченим питанням цієї проблеми є порушення морфологічної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Однак особливу значущість в даний час набуває опис порушень синтаксичної сторони мовлення у цієї категорії дошкільників, що пояснюється недостатньою вивченістю цього питання, а також особливою роллю синтаксису у процесі оволодіння мовленням. Мета дослідження – виявити сформовані вміння та особливості процесу створення простого поширеного речення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення третього рівня та розробити методику відповідної корекційно-розвивальної роботи.