Короткий опис(реферат):
Заїкання – одне з логопедичних порушень, обумовлене судомним станом м’язів мовленнєвого апарату. В наш час на заїкання страждає, за різними статистичними даними, від 1,5% до 3% населення. Серед дітей, що заїкаються, співвідношення дівчаток і хлопчиків становить приблизно 1 до 3-4. Особливе значення мають питання надання ефективної допомоги дітям, що заїкаються, у дошкільному віці, на початкових етапах, поки механізм не закріпився, не почав прогресувати, ведучи за собою комплекс поєднаних (психофізичних) розладів, що впливають на комунікацію та соціалізацію в цілому. Мета дослідження – виявлення проявів заїкання, обґрунтування і розробка психолого-педагогічних рекомендацій щодо використання арт-терапевтичних технологій при корекції заїкання в системі комплексного логопедичного впливу на дітей дошкільного віку.