Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бойчук, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T08:57:25Z | |
dc.date.available | 2022-08-11T08:57:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бойчук Н. М. Формування навичок програмування і контролю у дітей з порушеннями писемного мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Миколаївна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 65 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6550 | |
dc.description.abstract | Дослідження програмування, регуляції та контролю діяльності стикається як з концептуальними проблемами, пов’язаними з описом феноменів, що криються за цим поняттям, так і з методичними труднощами вибору адекватних задачам засобів дослідження. Вирішення цих проблем можливе у межах нейропсихологічного підходу, розробленого А. Лурія. У той же час мінливість системної функціональної організації психічних процесів в онтогенезі потребує особливого підходу до нейропсихологічного дослідження дітей з порушеннями писемного мовлення. Мета роботи – вивчення рівня розвитку навичок програмування та контролю у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями писемного мовлення та розроблення методики формування цих навичок. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування навичок програмування і контролю у дітей з порушеннями писемного мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 65 | uk_UA |