dc.contributor.author |
Милостна, Ольга Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-11T12:29:41Z |
|
dc.date.available |
2022-08-11T12:29:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Милостна О. В. Дослідження невербальної комунікації для формування навиків спілкування у дітей з помірним порушенням інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Віталіївна Милостна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6552 |
|
dc.description.abstract |
Альтернативні та додаткові невербальні засоби комунікації утворюють систему, яка доповнює і підсилює, а іноді й заміняє засоби вербального спілкування. У дітей з помірним ступенем інтелектуального порушення альтернативні і додаткові засоби комунікації можуть виступати провідними при опануванні соціальних орієнтирів в силу своїх індивідуальних відмінностей та потенційних можливостей особистості, перспектив використання збережених аналізаторів. Мета дослідження полягає у розробці науково обґрунтованої й експериментально апробованої методики дослідження ефективності альтернативних невербальних засобів комунікації у дітей з помірним ступенем інтелектуального порушення та визначенні особливостей її використання для формування і розвитку вербального мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження невербальної комунікації для формування навиків спілкування у дітей з помірним порушенням інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |