Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Милостна, Ольга Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T12:29:41Z | |
dc.date.available | 2022-08-11T12:29:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Милостна О. В. Дослідження невербальної комунікації для формування навиків спілкування у дітей з помірним порушенням інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Віталіївна Милостна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6552 | |
dc.description.abstract | Альтернативні та додаткові невербальні засоби комунікації утворюють систему, яка доповнює і підсилює, а іноді й заміняє засоби вербального спілкування. У дітей з помірним ступенем інтелектуального порушення альтернативні і додаткові засоби комунікації можуть виступати провідними при опануванні соціальних орієнтирів в силу своїх індивідуальних відмінностей та потенційних можливостей особистості, перспектив використання збережених аналізаторів. Мета дослідження полягає у розробці науково обґрунтованої й експериментально апробованої методики дослідження ефективності альтернативних невербальних засобів комунікації у дітей з помірним ступенем інтелектуального порушення та визначенні особливостей її використання для формування і розвитку вербального мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Дослідження невербальної комунікації для формування навиків спілкування у дітей з помірним порушенням інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |