ElarK-PNU

Особливості організації роботи логопеда в період необхідності дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дяков, Інна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-12T06:33:15Z
dc.date.available 2022-08-12T06:33:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Дяков І. В. Особливості організації роботи логопеда в період необхідності дистанційного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Володимирівна Дяков. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6553
dc.description.abstract Карантин, запроваджений в Україні з весни 2020 року, висунув ряд вимог до нової організації навчально-виховного процесу в усіх закладах освіти. Відповідні зміни вимагають удосконалення існуючого змісту освіти шляхом створення нових напрямів, технологій, методик навчально-виховного процесу. З запровадженням дистанційного навчання виникає потреба в подальшому вдосконаленні здобуття освіти осіб з особливими освітніми потребами, в тому числі із мовленнєвими порушеннями. Це стало можливим лише при умові використання в освітньому процесі інформаційних технологій, застосування інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання, відповідного науково-методичного забезпечення. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити особливості роботи логопедів в період дистанційного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості організації роботи логопеда в період необхідності дистанційного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу