Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дяков, Інна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-12T06:33:15Z | |
dc.date.available | 2022-08-12T06:33:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Дяков І. В. Особливості організації роботи логопеда в період необхідності дистанційного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Володимирівна Дяков. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6553 | |
dc.description.abstract | Карантин, запроваджений в Україні з весни 2020 року, висунув ряд вимог до нової організації навчально-виховного процесу в усіх закладах освіти. Відповідні зміни вимагають удосконалення існуючого змісту освіти шляхом створення нових напрямів, технологій, методик навчально-виховного процесу. З запровадженням дистанційного навчання виникає потреба в подальшому вдосконаленні здобуття освіти осіб з особливими освітніми потребами, в тому числі із мовленнєвими порушеннями. Це стало можливим лише при умові використання в освітньому процесі інформаційних технологій, застосування інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання, відповідного науково-методичного забезпечення. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити особливості роботи логопедів в період дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості організації роботи логопеда в період необхідності дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 73 | uk_UA |