Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гаврилова, Ярина Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-12T08:39:37Z | |
dc.date.available | 2022-08-12T08:39:37Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гаврилова Я. О. Корекція лексико-семантичних структур як засобу формування «Я-образу» у школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ярина Олексіївна Гаврилова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6557 | |
dc.description.abstract | Шкільний вік є найбільш сприятливим для становлення «Я-концепції», що забезпечить подальшу реалізацію особистості в житті. Саме на цьому етапі розвитку «Я-образ» характеризується найбільшою пластичністю, завдяки чому можлива якісна зміна у ході значимої для дитини навчально-пізнавальної діяльності. У дітей з тяжкими порушеннями мовлення середнього шкільного віку це центральне утворення спеціально не вивчалось. Мета дослідження – за результатами вивчення особливостей «Я-образу» у дітей з тяжкими порушеннями мовлення середнього шкільного віку визначити шляхи розвитку лексико-семантичних структур з метою формування у них гармонійної особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Корекція лексико-семантичних структур як засобу формування «Я-образу» у школярів з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 95 | uk_UA |