dc.contributor.author |
Бочуля, Юлія Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T11:09:14Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T11:09:14Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бочуля Ю. Р. Формування сенсо-моторного компоненту мовлення у дітей з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Русланівна Бочуля. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6559 |
|
dc.description.abstract |
Багато вітчизняних дослідників звертають увагу на необхідність та педагогічну значущість роботи з корекції моторики у дітей у комплексі корекційно-розвивальних заходів. Переважна більшість досліджень присвячена формуванню та вдосконаленню загальної моторики дитини, тоді як питання розвитку у дітей дрібної моторики руки не знайшли належного вивчення. Але вирішення цього завдання представляє великий інтерес у світлі наукових даних про взаємозумовленість розвитку мови та дрібної моторики, виявлення кореляції між ступенем розвитку рухів руки та рівнем мовленнєвого розвитку. Найбільш сприятливим періодом для активного корекційно-розвивального впливу на дітей шкільного віку є перший клас. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості стимулюючого розвитку сенсо-моторного компоненту мовлення у першокласників з особливими освітніми потребами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування сенсо-моторного компоненту мовлення у дітей з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
91 |
uk_UA |