Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бочуля, Юлія Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-12T11:09:14Z | |
dc.date.available | 2022-08-12T11:09:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бочуля Ю. Р. Формування сенсо-моторного компоненту мовлення у дітей з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Русланівна Бочуля. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6559 | |
dc.description.abstract | Багато вітчизняних дослідників звертають увагу на необхідність та педагогічну значущість роботи з корекції моторики у дітей у комплексі корекційно-розвивальних заходів. Переважна більшість досліджень присвячена формуванню та вдосконаленню загальної моторики дитини, тоді як питання розвитку у дітей дрібної моторики руки не знайшли належного вивчення. Але вирішення цього завдання представляє великий інтерес у світлі наукових даних про взаємозумовленість розвитку мови та дрібної моторики, виявлення кореляції між ступенем розвитку рухів руки та рівнем мовленнєвого розвитку. Найбільш сприятливим періодом для активного корекційно-розвивального впливу на дітей шкільного віку є перший клас. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості стимулюючого розвитку сенсо-моторного компоненту мовлення у першокласників з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування сенсо-моторного компоненту мовлення у дітей з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |