Короткий опис(реферат):
Порушення мовлення достатньо поширене явище не тільки серед дітей, але й серед дорослих. Але вони є наслідком несвоєчасного або неефективного корекційного впливу. На фоні порушення мовлення у більшості випадків у дітей присутнє, деякою мірою, порушення звуковимови, лексики, граматики, фонематичних процесів тощо. Всі ці порушення, якщо їх своєчасно не виправити в дошкільному віці, викликають труднощі спілкування з оточуючими, а потім призводить до певної зміни особистості ланцюга розвитку „дитина – підліток – дорослий”, тобто ведуть до виникнення у дітей закомплексованості, заважаючи їм навчатися і у повній мірі розкрити свої природні здібності та інтелектуальні можливості. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи розвитку фонематичного сприймання в дітей із дизартрією.