ElarK-PNU

Розвиток мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком засобами дидактичних ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соханська, Дарія Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-15T07:45:56Z
dc.date.available 2022-08-15T07:45:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Соханська Д. В. Розвиток мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком засобами дидактичних ігор: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарія Володимирівна Соханська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6563
dc.description.abstract Аналіз реальної ситуації, що склалася нині у системі виховання та навчання дітей дошкільного віку, показав, що кількість дітей, які мають відхилення у мовленнєвому розвитку, неухильно зростає. Серед них значну частину складають діти 5-6 років, які не оволоділи звуковою стороною мовлення. Маючи повноцінний слух та інтелект, вони, як правило, не готові до засвоєння шкільної програми через недостатній розвиток фонематичного сприйняття. Мета дослідження – підбір та систематизація дидактичних ігор, спрямованих на подолання фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Розвиток мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком засобами дидактичних ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу