Abstract:
В потоці великого обсягу інформації сучасні учні губляться, їм буває складно запам’ятати значну кількість нецікавих фактів, і, як наслідок, втрачається інтерес до навчання. Навчальний матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяє розвитку особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожної дитини, дозволяє проявити активність та творчість. Живе слово й контакт між людьми, людська здатність розказувати, переказувати історії та культура спілкування набувають важливого значення при засвоєнні, аналізі й подальшому вивченні будь-якої теми з англійської мови. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання «Storytelling» для інтенсифікації оволодіння лексичним матеріалом на уроках англійської мови учнями 4 класу та її експериментальній перевірці.