Репозиторий Dspace

Арт-терапія як засіб корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жидецька, Діана Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-01-17T09:48:50Z
dc.date.available 2023-01-17T09:48:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Жидецька Д. М. Арт-терапія як засіб корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 053 Психологія / Діана Миколаївна Жидецька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6929
dc.description.abstract Високий рівень тривожності може спричинити розвиток неврозу у дітей та ускладнити процес формування їх особистості. Тому необхідним є визначення умов, дотримання яких дасть можливість подолати це негативне явище в розвитку дітей молодшого шкільного віку та попередити його вплив на становлення особистості в наступних вікових етапах. Мета дослідження – виявити основні фактори виникнення, розвитку і закріплення тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії та на цій основі, визначити, обґрунтувати та перевірити дієвість психолого-педагогічних умов та системи арт-терапевтичних вправ подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Арт-терапія як засіб корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 107 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись