Репозиторий Dspace

Психологічні особливості розвитку копінг-стратегій особистості здобувачів вищої освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Верега, Ольга Богданівна
dc.date.accessioned 2023-01-25T07:33:11Z
dc.date.available 2023-01-25T07:33:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Верега О. Б. Психологічні особливості розвитку копінг-стратегій особистості здобувачів вищої освіти: магістерська роб.: 053 Психологія / Ольга Богданівна Верега. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6957
dc.description.abstract На тлі трансформаційних процесів сучасного суспільства особистість постійно перебуває в емоційно насичених ситуаціях і зазнає впливу стресогенних факторів, зокрема з 24 лютого 2022 року. Це порушує її рівновагу і спричинює фізичне та психічне виснаження, а також деструктивні зміни в емоційній сфері особистості, котрі призводять до порушення її взаємодії з зовнішнім світом, деструкції поведінки, розвитку небажаних психологічних станів. Тому неабиякої актуальності набуває дослідження копінг-стратегій особистості, тобто використання внутрішнього регулятивного механізму поведінки для управління собою. Мета дослідження полягає у виявленні психологічних механізмів та умов розвитку копінг-стратегій у студентів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку копінг-стратегій особистості здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись