Репозиторий Dspace

Психологічні особливості корекції імпульсивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Губська, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-01-25T08:05:41Z
dc.date.available 2023-01-25T08:05:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Губська Т. В. Психологічні особливості корекції імпульсивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 053 Психологія / Тетяна Володимирівна Губська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6958
dc.description.abstract Кількість дітей, котрі йдуть до школи і мають порушення поведінки, а саме, такі як імпульсивність або гіперактивність, збільшується. Будь-яке порушення, незалежно від причин виникнення, вносить певні зміни в особистісний розвиток. Як правило, ці зміни носять, здебільшого, негативний характер. Варто відмітити, що імпульсивність негативно впливає на всі сфери діяльності, в тому числі на взаємини з дорослими та однолітками. Мета роботи – визначити шляхи та засоби корекційної роботи з імпульсивними дітьми. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні особливості корекції імпульсивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись