dc.contributor.author |
Заїка, В’ячеслав Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-26T08:22:26Z |
|
dc.date.available |
2023-01-26T08:22:26Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Заїка В. А. Психологічні засади формування внутрішнього іміджу організації: магістерська роб.: 053 Психологія / В’ячеслав Анатолійович Заїка. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 122 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6960 |
|
dc.description.abstract |
В останні роки надзвичайно велику роль у сприйнятті компанії відіграє її репутація та відгуки внутрішніх працівників. Внутрішній імідж залишається малодослідженим феноменом у просторі соціальної та організаційної психології. Більше уваги дослідників було приділено опрацюванню методології та процесів формування зовнішнього іміджу. Проте, важливість відслідковування внутрішніх процесів важко переоцінити, адже наповнення організації та людський ресурс є визначальним у прогнозі успішності діяльності компанії загалом. Мета дослідження полягає у встановленні психологічних засад формування внутрішнього іміджу організації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні засади формування внутрішнього іміджу організації |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
122 |
uk_UA |