Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сасин, Діана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T09:38:59Z | |
dc.date.available | 2023-01-30T09:38:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Сасин Д. І. Особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 053 Психологія / Діана Іванівна Сасин. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6967 | |
dc.description.abstract | Сучасні психологи та вчені у своїх наукових працях констатують, що останнім часом відбувається зниження пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку. Відмічається той факт, що діти, будучи на порозі шкільного навчання, значно гірше навчаються, рідше ставлять пізнавальні питання вихователю чи психологу, значно менше виявляють прагнення до отримання нових знань та прояву самостійності. Саме тому сьогодні одним з актуальних завдань, котрі стоять перед психологами, педагогами, вихователями та батьками, є вдосконалення роботи з розвитку пізнавальної діяльності дошкільників. Мета роботи – дослідити особливості пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку та пізнавальної активності як її передумови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |