dc.contributor.author |
Баранюк, Олена Вадимівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-01T08:15:25Z |
|
dc.date.available |
2023-03-01T08:15:25Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Баранюк О. В. Особливості прояву художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Вадимівна Баранюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7137 |
|
dc.description.abstract |
Із метою забезпечення оптимальної інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами психолого-педагогічна наука приділяє значну увагу питанням їх освіти, виховання, розвитку й корекції. Дієвим засобом формування особистості, зокрема дитини з інтелектуальними порушеннями, є мистецтво, насамперед, образотворче. Мета дослідження – з’ясування рівнів сформованості художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку; розробка методики формування художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості прояву художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
93 |
uk_UA |