Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Баранюк, Олена Вадимівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-01T08:15:25Z | |
dc.date.available | 2023-03-01T08:15:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Баранюк О. В. Особливості прояву художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Вадимівна Баранюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7137 | |
dc.description.abstract | Із метою забезпечення оптимальної інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами психолого-педагогічна наука приділяє значну увагу питанням їх освіти, виховання, розвитку й корекції. Дієвим засобом формування особистості, зокрема дитини з інтелектуальними порушеннями, є мистецтво, насамперед, образотворче. Мета дослідження – з’ясування рівнів сформованості художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку; розробка методики формування художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості прояву художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 93 | uk_UA |