ElarK-PNU

Особливості прояву художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баранюк, Олена Вадимівна
dc.date.accessioned 2023-03-01T08:15:25Z
dc.date.available 2023-03-01T08:15:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Баранюк О. В. Особливості прояву художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Вадимівна Баранюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7137
dc.description.abstract Із метою забезпечення оптимальної інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами психолого-педагогічна наука приділяє значну увагу питанням їх освіти, виховання, розвитку й корекції. Дієвим засобом формування особистості, зокрема дитини з інтелектуальними порушеннями, є мистецтво, насамперед, образотворче. Мета дослідження – з’ясування рівнів сформованості художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку; розробка методики формування художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості прояву художнього сприйняття у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 93 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу