ElarK-PNU

Розвиток зорово-моторної координації дітей з інтелектуальними порушеннями засобами дидактичної гри

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Граніченко, Інна Валентинівна
dc.date.accessioned 2023-03-01T09:03:59Z
dc.date.available 2023-03-01T09:03:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Граніченко І. В. Розвиток зорово-моторної координації дітей з інтелектуальними порушеннями засобами дидактичної гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Валентинівна Граніченко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7139
dc.description.abstract На сьогодні велике значення має дослідження сенсомоторної координації школярів із порушеннями інтелекту. Розвитку моторики дітей слід приділяти особливу увагу. Необхідно це не тільки першокласникам, які оволодівають складними писемними навичками, але і всім учням початкових класів, оскільки розвиток рухової сфери виступає важливою умовою загального психічного розвитку. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення корекційно-розвиткових занять для розвитку зорово-моторної координації молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку з використанням засобів дидактичної гри. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток зорово-моторної координації дітей з інтелектуальними порушеннями засобами дидактичної гри uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 107 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу