Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Граніченко, Інна Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-01T09:03:59Z | |
dc.date.available | 2023-03-01T09:03:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Граніченко І. В. Розвиток зорово-моторної координації дітей з інтелектуальними порушеннями засобами дидактичної гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Валентинівна Граніченко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7139 | |
dc.description.abstract | На сьогодні велике значення має дослідження сенсомоторної координації школярів із порушеннями інтелекту. Розвитку моторики дітей слід приділяти особливу увагу. Необхідно це не тільки першокласникам, які оволодівають складними писемними навичками, але і всім учням початкових класів, оскільки розвиток рухової сфери виступає важливою умовою загального психічного розвитку. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення корекційно-розвиткових занять для розвитку зорово-моторної координації молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку з використанням засобів дидактичної гри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток зорово-моторної координації дітей з інтелектуальними порушеннями засобами дидактичної гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 107 | uk_UA |