dc.contributor.author |
Аджубей, Ксеня Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-07T06:55:30Z |
|
dc.date.available |
2023-03-07T06:55:30Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Аджубей К. Ю. Формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ксеня Юріївна Аджубей. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7161 |
|
dc.description.abstract |
Формування бережливого ставлення до природи є значущим аспектом у вихованні підростаючого покоління задля гармонійного життя у природному середовищі. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями обумовлюють труднощі формування системи уявлень про природу, та відповідно, й ціннісного ставлення до її ресурсів. Це актуалізує проблему формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
81 |
uk_UA |