Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аджубей, Ксеня Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T06:55:30Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T06:55:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Аджубей К. Ю. Формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ксеня Юріївна Аджубей. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7161 | |
dc.description.abstract | Формування бережливого ставлення до природи є значущим аспектом у вихованні підростаючого покоління задля гармонійного життя у природному середовищі. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями обумовлюють труднощі формування системи уявлень про природу, та відповідно, й ціннісного ставлення до її ресурсів. Це актуалізує проблему формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування бережливого ставлення до природи у дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |