dc.contributor.author |
Зайчук, Людмила Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-07T09:58:22Z |
|
dc.date.available |
2023-03-07T09:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Зайчук Л. О. Особливості соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Людмила Олександрівна Зайчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7166 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні головною метою та стратегічним напрямом спеціальної освіти є забезпечення умов, що сприяють підготовці дітей з порушеннями інтелекту до самостійної життєдіяльності у суспільстві, орієнтуючись на їх індивідуальні можливості та перспективи розвитку. Відомо, що комфортність життєдіяльності у нових соціальних умовах залежить, насамперед, від успішності соціалізації. Метою дослідження є виділення основних психолого-педагогічних умов соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
95 |
uk_UA |