Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зайчук, Людмила Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:58:22Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:58:22Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Зайчук Л. О. Особливості соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Людмила Олександрівна Зайчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7166 | |
dc.description.abstract | На сьогодні головною метою та стратегічним напрямом спеціальної освіти є забезпечення умов, що сприяють підготовці дітей з порушеннями інтелекту до самостійної життєдіяльності у суспільстві, орієнтуючись на їх індивідуальні можливості та перспективи розвитку. Відомо, що комфортність життєдіяльності у нових соціальних умовах залежить, насамперед, від успішності соціалізації. Метою дослідження є виділення основних психолого-педагогічних умов соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 95 | uk_UA |