dc.contributor.author |
Краківська, Оксана Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-07T10:14:09Z |
|
dc.date.available |
2023-03-07T10:14:09Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Краківська О. А. Формування соціальної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями у навчанні та вихованні: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Андріївна Краківська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7167 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні однією з актуальних проблем сучасної спеціальної психопедагогіки виступає формування соціальних компетентностей як передумов ефективної взаємодії з оточуючим світом. Соціальна компетентність є складовою соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями та тлумачиться, як здатність особистості приймати, розуміти та виконувати різноманітні соціальні ролі, норми і правила. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення формування соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування соціальної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями у навчанні та вихованні |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |