Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Краківська, Оксана Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:14:09Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:14:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Краківська О. А. Формування соціальної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями у навчанні та вихованні: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Андріївна Краківська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7167 | |
dc.description.abstract | Сьогодні однією з актуальних проблем сучасної спеціальної психопедагогіки виступає формування соціальних компетентностей як передумов ефективної взаємодії з оточуючим світом. Соціальна компетентність є складовою соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями та тлумачиться, як здатність особистості приймати, розуміти та виконувати різноманітні соціальні ролі, норми і правила. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення формування соціальної компетентності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування соціальної компетентності учнів з інтелектуальними порушеннями у навчанні та вихованні | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |