dc.contributor.author |
Лівінська, Олеся Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-08T07:53:29Z |
|
dc.date.available |
2023-03-08T07:53:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Лівінська О. А. Готовність батьків дітей з особливостями розвитку до співпраці з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Анатоліївна Лівінська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7171 |
|
dc.description.abstract |
Стратегія співпраці з батьками розглядається як одна з базових педагогічних технологій інклюзивної освіти, яка пропонує їм інформованість, участь у заходах, діалог та обмін думками, участь у прийнятті рішень щодо організації та змісту освітнього процесу. Проте наразі проблема співпраці інклюзивно-ресурсного центру та батьків в умовах інклюзивної освіти є недостатньо вирішеною. Мета дослідження – розробка, впровадження та перевірка ефективності моделі співпраці батьків дітей з особливостями розвитку з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Готовність батьків дітей з особливостями розвитку до співпраці з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |