Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лівінська, Олеся Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-08T07:53:29Z | |
dc.date.available | 2023-03-08T07:53:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Лівінська О. А. Готовність батьків дітей з особливостями розвитку до співпраці з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Анатоліївна Лівінська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7171 | |
dc.description.abstract | Стратегія співпраці з батьками розглядається як одна з базових педагогічних технологій інклюзивної освіти, яка пропонує їм інформованість, участь у заходах, діалог та обмін думками, участь у прийнятті рішень щодо організації та змісту освітнього процесу. Проте наразі проблема співпраці інклюзивно-ресурсного центру та батьків в умовах інклюзивної освіти є недостатньо вирішеною. Мета дослідження – розробка, впровадження та перевірка ефективності моделі співпраці батьків дітей з особливостями розвитку з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Готовність батьків дітей з особливостями розвитку до співпраці з корекційними педагогами в умовах інклюзивно-ресурсного центру | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |