ElarK-PNU

Формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Загалевич, Валентина Леонідівна
dc.date.accessioned 2023-03-09T08:20:49Z
dc.date.available 2023-03-09T08:20:49Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Загалевич В. Л. Формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валентина Леонідівна Загалевич. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 124 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7179
dc.description.abstract Досить часто сьогодні чуємо про проблеми агресії, булінгу, мобінгу, емоційного та професійного вигорання, що виникають у закладах освіти, у тому числі і в інклюзивних навчальних закладах. Усе це є наслідками несформованої конфліктологічної компетентності особистості, що призводять до виникнення конфліктів, психоемоційного перевантаження, психосоматичних розладів та унеможливлюють ефективне виконання професійних обов’язків. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й емпірично визначити особливості формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 124 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу