Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Загалевич, Валентина Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T08:20:49Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T08:20:49Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Загалевич В. Л. Формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валентина Леонідівна Загалевич. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 124 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7179 | |
dc.description.abstract | Досить часто сьогодні чуємо про проблеми агресії, булінгу, мобінгу, емоційного та професійного вигорання, що виникають у закладах освіти, у тому числі і в інклюзивних навчальних закладах. Усе це є наслідками несформованої конфліктологічної компетентності особистості, що призводять до виникнення конфліктів, психоемоційного перевантаження, психосоматичних розладів та унеможливлюють ефективне виконання професійних обов’язків. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й емпірично визначити особливості формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування конфліктологічної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 124 | uk_UA |