dc.contributor.author |
Кучма, Ольга Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-09T09:02:11Z |
|
dc.date.available |
2023-03-09T09:02:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кучма О. А. Формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Андріївна Кучма. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 120 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7180 |
|
dc.description.abstract |
Інтеграція України в європейський освітній простір, інноваційні зміни зумовлюють переосмислення соціальної й професійної ролі вчителя як компетентного, умотивованого, успішного фахівця, що є агентом соціальних та освітніх перетворень. Нова місія педагога передбачає усвідомлення й прийняття методологічних змін в освітній діяльності, готовність упроваджувати інноваційні методи й технології в практику; актуалізує потребу в переосмисленні та перетворенні власного професійного досвіду відповідно до сучасних освітніх орієнтирів на основі механізмів рефлексії. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та розробці системи формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
120 |
uk_UA |