Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кучма, Ольга Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T09:02:11Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T09:02:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кучма О. А. Формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Андріївна Кучма. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 120 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7180 | |
dc.description.abstract | Інтеграція України в європейський освітній простір, інноваційні зміни зумовлюють переосмислення соціальної й професійної ролі вчителя як компетентного, умотивованого, успішного фахівця, що є агентом соціальних та освітніх перетворень. Нова місія педагога передбачає усвідомлення й прийняття методологічних змін в освітній діяльності, готовність упроваджувати інноваційні методи й технології в практику; актуалізує потребу в переосмисленні та перетворенні власного професійного досвіду відповідно до сучасних освітніх орієнтирів на основі механізмів рефлексії. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та розробці системи формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 120 | uk_UA |