ElarK-PNU

Формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучма, Ольга Андріївна
dc.date.accessioned 2023-03-09T09:02:11Z
dc.date.available 2023-03-09T09:02:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кучма О. А. Формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Андріївна Кучма. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 120 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7180
dc.description.abstract Інтеграція України в європейський освітній простір, інноваційні зміни зумовлюють переосмислення соціальної й професійної ролі вчителя як компетентного, умотивованого, успішного фахівця, що є агентом соціальних та освітніх перетворень. Нова місія педагога передбачає усвідомлення й прийняття методологічних змін в освітній діяльності, готовність упроваджувати інноваційні методи й технології в практику; актуалізує потребу в переосмисленні та перетворенні власного професійного досвіду відповідно до сучасних освітніх орієнтирів на основі механізмів рефлексії. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та розробці системи формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування соціально-рефлексійної компетентності вчителя початкових класів в навчально-реабілітаційному центрі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 120 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу