ElarK-PNU

Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту до умов закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудь, Марина Ярославівна
dc.date.accessioned 2023-03-09T09:58:29Z
dc.date.available 2023-03-09T09:58:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Рудь М. Я. Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту до умов закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Ярославівна Рудь. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 119 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7181
dc.description.abstract Наразі є важливим розв‘язання завдання успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у соціальну реальність нашої країни. У центрі цієї проблематики – старший дошкільник з інтелектуальними порушеннями. Саме науково обґрунтована адаптація такої дитини, психолого-педагогічний супровід її розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями та виводить на перший план потребу кардинально нового ставлення й підтримки такої дитини на етапі дошкільного дитинства у системі виховання – спеціального, інклюзивного та інтегрованого. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої й експериментально апробованої системи корекційно-виховної роботи щодо забезпечення адаптації дітей з вадами інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту до умов закладу дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 119 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу