Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рудь, Марина Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T09:58:29Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T09:58:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Рудь М. Я. Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту до умов закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Ярославівна Рудь. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 119 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7181 | |
dc.description.abstract | Наразі є важливим розв‘язання завдання успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у соціальну реальність нашої країни. У центрі цієї проблематики – старший дошкільник з інтелектуальними порушеннями. Саме науково обґрунтована адаптація такої дитини, психолого-педагогічний супровід її розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації дошкільників з інтелектуальними порушеннями та виводить на перший план потребу кардинально нового ставлення й підтримки такої дитини на етапі дошкільного дитинства у системі виховання – спеціального, інклюзивного та інтегрованого. Мета дослідження – розроблення теоретично обґрунтованої й експериментально апробованої системи корекційно-виховної роботи щодо забезпечення адаптації дітей з вадами інтелектуального розвитку в умовах закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості адаптації дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту до умов закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 119 | uk_UA |