Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бугай, Зоряна Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-10T06:54:54Z | |
dc.date.available | 2023-03-10T06:54:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бугай З. Б. Особливості формувального оцінювання учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Зоряна Богданівна Бугай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7184 | |
dc.description.abstract | Оцінка є вагомим засобом стимулювання учнів до активності та успішності у навчальній діяльності. Особливості розвитку та навчальної діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями обумовлюють необхідність розробки ефективних методів та прийомів оцінювання з метою підвищення активності у навчанні та формуванні адекватної оцінки свої можливостей. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями молодших класів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формувального оцінювання учнів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 71 | uk_UA |