ElarK-PNU

Особливості самооцінки дітей з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вітвіцька, Надія Андріївна
dc.date.accessioned 2023-03-10T07:19:29Z
dc.date.available 2023-03-10T07:19:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Вітвіцька Н. А. Особливості самооцінки дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Андріївна Вітвіцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7185
dc.description.abstract Гармонійний розвиток особистості дитини з інтелектуальними порушеннями значною мірою визначається формуванням адекватної самооцінки, що відбувається під впливом оцінок з боку найближчого оточення, у процесі діяльності дитини та оцінки її результатів. Самооцінка є регулятором поведінки та має значний вплив на навчальну діяльність, спілкування та взаємин з однолітками, розвиток здібностей та потенційних можливостей дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови формування адекватно позитивної самооцінки у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості самооцінки дітей з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу