Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вітвіцька, Надія Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-10T07:19:29Z | |
dc.date.available | 2023-03-10T07:19:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Вітвіцька Н. А. Особливості самооцінки дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Андріївна Вітвіцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7185 | |
dc.description.abstract | Гармонійний розвиток особистості дитини з інтелектуальними порушеннями значною мірою визначається формуванням адекватної самооцінки, що відбувається під впливом оцінок з боку найближчого оточення, у процесі діяльності дитини та оцінки її результатів. Самооцінка є регулятором поведінки та має значний вплив на навчальну діяльність, спілкування та взаємин з однолітками, розвиток здібностей та потенційних можливостей дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови формування адекватно позитивної самооцінки у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості самооцінки дітей з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |