ElarK-PNU

Особливості уявлень про навколишнє у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончар, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-03-10T08:25:05Z
dc.date.available 2023-03-10T08:25:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гончар О. М. Особливості уявлень про навколишнє у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Миколаївна Гончар. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7186
dc.description.abstract Формування уявлень про навколишнє є вагомим завданням у навчально-виховній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Проте низька пізнавальна активність та недорозвиток пізнавальних психічних процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями є негативною основою для розвитку уявлень та формування знань про навколишній світ. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування уявлень про навколишнє у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості уявлень про навколишнє у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу