ElarK-PNU

Особливості проведення занять з ритміки у корекційно-розвитковій роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філіппенко, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-10T09:19:27Z
dc.date.available 2023-03-10T09:19:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Філіппенко В. В. Особливості проведення занять з ритміки у корекційно-розвитковій роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Володимирівна Філіппенко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7188
dc.description.abstract Одним із напрямів виховної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями є музичне виховання, в процесі якого здійснюється оволодіння оточуючою дійсністю шляхом сприймання музично-художніх образів, пізнання загальнолюдських цінностей, пов’язаних з природою, навколишнім світом та ін. Через музичне виховання дошкільник розвивається як особистість, у нього формується здатність до розуміння мистецтва музики. Мета дослідження – розробити програму з корекційно-розвиткової роботи для старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями «Ритміка». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості проведення занять з ритміки у корекційно-розвитковій роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу