dc.contributor.author |
Мацола, Таїсія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-13T07:02:36Z |
|
dc.date.available |
2023-03-13T07:02:36Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мацола Т. М. Особливості реалізації адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Таїсія Михайлівна Мацола. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7190 |
|
dc.description.abstract |
Успішне проходження дитиною з порушеннями мовлення періоду адаптації до умов навчального закладу є важливою передумовою подальшого корекційно-виховного процесу, а системність і стабільність перебування дитини у спеціально організованому корекційному просторі є передумовою до уникнення формування вторинних порушень. Мета дослідження – емпірично дослідити особливості адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища та визначити соціально-педагогічні умови адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості реалізації адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
87 |
uk_UA |