Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мацола, Таїсія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T07:02:36Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T07:02:36Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мацола Т. М. Особливості реалізації адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Таїсія Михайлівна Мацола. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7190 | |
dc.description.abstract | Успішне проходження дитиною з порушеннями мовлення періоду адаптації до умов навчального закладу є важливою передумовою подальшого корекційно-виховного процесу, а системність і стабільність перебування дитини у спеціально організованому корекційному просторі є передумовою до уникнення формування вторинних порушень. Мета дослідження – емпірично дослідити особливості адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища та визначити соціально-педагогічні умови адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості реалізації адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 87 | uk_UA |