ElarK-PNU

Особливості реалізації адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мацола, Таїсія Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-03-13T07:02:36Z
dc.date.available 2023-03-13T07:02:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мацола Т. М. Особливості реалізації адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Таїсія Михайлівна Мацола. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7190
dc.description.abstract Успішне проходження дитиною з порушеннями мовлення періоду адаптації до умов навчального закладу є важливою передумовою подальшого корекційно-виховного процесу, а системність і стабільність перебування дитини у спеціально організованому корекційному просторі є передумовою до уникнення формування вторинних порушень. Мета дослідження – емпірично дослідити особливості адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища та визначити соціально-педагогічні умови адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості реалізації адаптивної функції навчання дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного освітнього середовища uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу